(Android) Toy Army: Draw Defense codes verhogen punten
Mar 7, 2022 8:02:47 GMT
Post by itverleikottwhitt on Mar 7, 2022 8:02:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Army: Draw Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Army: Draw Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes verhogen punten ▞▞▞
▞▞▞ Toy Army: Draw Defense 2022 version ▞▞▞
leuk spel
Mooi hoor
Toy Army: Draw Defense Strategy uev
Ik vind het een coole spel!!!
geweldig voor het bekijken van advertenties. verschrikkelijk voor al het andere
Ik kwam een advertentie tegen die simpelweg geen "kruisje" heeft om het venster te sluiten. Na het bekijken van een advertentie blijft deze eindeloos hangen en keert niet terug in het spel.
Herhaaldelijk 3 minuten plezier
Te veel reclame....
Ongepast gelabeld, bevat advertenties.
Lo-Fi spel..🤮🤮
Veel advertenties.de hele tijd. Overal waar advertenties zijn. Het lijkt erop dat dit een advertentie-app is met een spel tussen advertenties. Bespaar je tijd
Laat een banner achter op het scherm als je ze niet al je gegevens geeft.
Geld geld en nog meer geld als je wilt spelen is het echt een spel?
Wederom weer een hebberig spel waar je elke 5 seconden een advertentie hebt. Heel vervelend hoe goole games zijn geworden.
Ik heb betaald voor geen advertenties en elke keer als ik een dubbele beloning wil hebben, moet ik een app zien??
آشغال
dit spel is zo leuk
een bord
Ik hou van het spel, het is leuk, maar ik vond het extreem gemakkelijk toen ik door een kaart te trekken een legendarische kreeg, ik was op niveau 5
Ai is niet aardig
ik hoop dat dit spel niet dwingt om advertenties te bekijken
Leuk spel. Betaald voor geen advertenties en er zijn geen advertenties verwijderd. Zal rapporteren aan Google en proberen mijn geld terug te krijgen.
Stickman Dragon Fight - Super Stick Warriors アクション wnss
een beetje plezier
Het is goed
Ik wou dat ik sneller kon upgraden of zo kon ik het leger sneller aanvullen in de strijd, maar behalve dat goede spel
qaifh
Voeg te veel toe aan elke fase die je gedwongen hebt om (30+ seconden) video te bekijken. Download het niet
dus advertentie
goed tot nu toe
Leuk spel alleen heel irriterend dat je een filmpje moet kijken om karten te uppen met geld. Ik heb nu al 21.162 euro alleen ik kan het niet uit geven omdat ik een filmpje moet kijken maar die is niet aveleble.
🇪🇬🇩🇬🇨🇽🇨🇱🇨🇬🇨🇱🇨🇬🇧🇻🇨🇫
Leuk spel
ik vind dit spel leuk
Beste spel ooit
Een probleempje is dat het nooit de echte prijs toont zoals spiner of apolycase 😵🤧🤯😎😵🤮🤠🤮☹☹🤧😵🤧🤯😎🤯🤧🥴🤧🥴🤓😵😎🥴🤓😟🤓😟🧐😟🥴🥵🥴 kleine bugfixes! ! Het is niet heeeeeel
Stop met de dom geschreven toevoegingen. Ik zal mijn steentje bijdragen om ervoor te zorgen dat elk spel met stomme toevoegingen nog een slechte recensie krijgt.
Het spel is niets als de advertentie. Echt teleurstellend.
Even leuk maar toen verveelde ik me
De game verwijderd na 3 niveaus die ze dwingen om advertenties te bekijken om verder te gaan
Poti
TOTALE VERSPILLING UIT MB 🤬🤬🤬
Toy Army: Draw Defense Strategy uev
Domste game die ik ooit heb gezien, domste gameplay + advertentie in elke beurt, zelfs als je offline bent en makers zo domme en domme nooobs zijn